wtorek, 7 kwietnia 2015

Kolejna niedziela dla włosów

Dziś krótko i na temat:

Co zrobiłam?

1. Zabieg laminowania włosów - trwał ok. 3 godzin (żelatyna wymieszana z kakao)
2. Po zmyciu żelatyny olejowanie olejem kokosowym. Do rana.
3. Rano zemulgowanie oleju Kallosem bananowym.
4. Umycie głowy szamponem babydream.
5. Nałożenie maski Biovax keratyna + jedwab (na 20 minut).
6. Spłukanie i nałożenie Nivea Long Repair na 5 minut.
7. Włosy zabezpieczam silikonowcem, z green pharmacy.

Efekt po 15 godzinach od mycia:
z fleszem :)

i bez flesza :D


Ściskam kociaki moje, idę zamówić steper na allegro bo święta mi się dały w ko.... boczki...

Jak tam wasza niedziela? Chętnie poczytam co u was ciekawego, linki mile widziane! :)

25 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo ładnie:) U mnie by chyba wystąpił pusz i susz, dlatego wolę inwestować w nawilżenie, a nie proteiny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście laminowanie co jakiś czas nie daje efektu wow, ale myślę że im służy - podobnie jak henna którą planuję w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  2. Ładnie wyglądają Twoje włoski, ładnie! :) Ja jestem zbyt leniwa by laminować włosy ostatnio tylko je olejuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają i jakoś tak jakby ich więcej było :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne:) ile prodoktow uzylas;D

    OdpowiedzUsuń
  5. "dały w ko.... boczki..." :D Ja w ciągu tych świąt prawie nic nie zjadłam, nie lubię wielkanocnych potraw. Czekamy na wigilijne pierogi, jeszcze tylko ponad 8 miesięcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. a i jeszcze jedno tez lubie linki w komentarzach wtedy o wiele szybciej trafiam tam gdzie chce:)

      Usuń
  7. Również lubię robić co jakiś czas zabieg laminowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy laminowanie uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włoski wyglądają super, efekt mi się podoba :) super długość <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz tu jak moja włosowa siostra, ciekawe :) aleś im zasunęła proteinek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim włosom rzadko pasuje aż tak długa pielęgnacja, ale Twoje wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, jeszcze nigdy nie laminowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie laminowanie się nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne masz włosy. Nigdy nie laminowałam swoich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Laminowanie i do tego kakao ?! Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się ,(jak patrzę na twoje włosy),że z reguły nie masz z nimi większego problemu,no chyba,że się mylę?.Są gładkie,lśniące,sypkie,dociążone.Proteiny raczej też im nie szkodzą?.A w tej niedzieli protein zafundowałaś swoim włosom bardzo dużo.Laminowanie,Biovax,Nivea,a mimo wszystko wyglądają pięknie.Ale nie ma reguły,każde włosy lubią co innego.Ja znowu stawiam na emolienty i humektanty.

    OdpowiedzUsuń